De ledenadministratie
Doel van de functie:
Het beheren van het ledenbestand van de vereniging.
Plaats in de vereniging:
De ledenadministratie opereert onder verantwoordelijkheid van het bestuur.
Taken:
- Bijhouden van het ledenbestand
- Periodiek verstrekken van het ledenaantal aan het bestuur
- Verwerken van inschrijfformulieren nieuwe leden
- Doorgeven van nieuwe leden aan de clubblad redactie voor vermelding in het clubblad
- Ledengegevens naar Raster sturen voor de clubbladverspreiding.
- Verwerken van adreswijzigingen/opzeggingen
- Doorgeven van wijzigingen en afmeldingen aan de betreffende bonden
- Wedstrijdlicenties aanvragen/opzeggen
- Per kwartaal doorgeven van opzeggingen (eventueel met reden, indien vermeld) aan het bestuur
- Contactpersoon databeheer Atletiekunie
- Contactpersoon databeheer KNBLO ( wandelafdeling )
- Per kwartaal de contributiegegevens aanleveren bij de penningmeester
- Mutatie- factuur van de Atletiek Unie controleren en bevindingen aan de penningmeester doorgeven
- Jaarlijkse contributiebedragen + kosten wedstrijdlicenties aanpassen in het bestand
- Op verzoek ledenlijst verstrekken aan de diverse commissies
- Zorgdragen voor continuïteit van de commissie door te zorgen voor voldoende bezetting
Kennis / Vaardigheden:
- Kennis van PC Leden
- Kennis van E-mail, Word en Excel
- Kennis van Atletiek Unie database
- Kennis van KNBLO database
Tijdsbeslag:
Gemiddeld 2 à 4 uur per week