Taak- en functieomschrijving beheercommissie clubgebouw
Doel van de functie:
Verantwoordelijk voor het totale onderhoud en beheer van het clubgebouw van de atletiekvereniging.
Plaats in de vereniging:
De clubgebouwcommissie voert zijn taak uit in overleg met het bestuur
Taken:
- Coördineert onderhoud aan het clubgebouw intern en extern, inclusief apparatuur (keuken e.d.)
- Coördineert en beheert voorzieningen (installaties e.d.)
- Beheert de toegang tot het gebouw (sleutelbeheer)
- Coördineert de schoonmaak van het gebouw
- Treedt op als contactpersoon tussen clubgebouw gebruikers (MIKZ) en plant het gebruik ervan
- Maakt afspraken met de kantinecommissie
- Regelt ad-hoc werkzaamheden
- Draagt zorg voor continuïteit van de commissie door te zorgen voor voldoende bezetting
- Is verantwoordelijk voor het voldoen aan regelgeving en voorschriften (zoals veiligheidsvoorschrift en regelgeving t.a.v. legionellabestrijding)
- Ondersteunt het bestuur in de contacten met de gemeente t.a.v. het clubgebouw
- Begeleidt keuringen van het gebouw en de voorzieningen.
Kennis / Vaardigheden:
- Planmatig kunnen werken
- Initiatieven kunnen nemen
- Coördineren en delegeren
- Goede communicatie met bestuur en gebruikers
- Enige technische kennis
Tijdsbeslag:
? uur / maand