afdrukken
Functie: Beheerszaken
Functie omschrijving:

Wij zoeken dringend een iemand voor de facalitaire zaken van onze vereniging; als je belangstelling hebt of meer wil weten over deze functie of over de vereniging klik dan hier

Functieomsschrijvingn Beheerszaken, bestuurslid DAK


Verantwoordelijkheden;

  • Accomodatie (onderhoud en beheer van Atletiekbaan, Clubhuis, Materialen)
  • Kantine aangelegenheden (aanspreekpunt en adviesrol voorr de kantine commissie)



 

Taken Beheerszaken :
 

Taak- en functieomschrijving beheercommissie clubgebouw


 
Doel van de functie:
Verantwoordelijk voor het totale onderhoud en beheer van het clubgebouw van de atletiekvereniging.
 
Plaats in de vereniging:
De clubgebouwcommissie voert zijn taak uit in overleg met het bestuur
 
Taken:
  • Coördineert onderhoud aan het clubgebouw intern en extern, inclusief apparatuur (keuken e.d.)
  • Coördineert en beheert voorzieningen (installaties e.d.)
  • Beheert de toegang tot het gebouw (sleutelbeheer)
  • Coördineert de schoonmaak van het gebouw
  • Treedt op als contactpersoon tussen clubgebouw gebruikers (MIKZ) en plant het gebruik ervan
  • Maakt afspraken met de kantinecommissie
  • Regelt ad-hoc werkzaamheden
  • Draagt zorg voor continuïteit van de commissie door te zorgen voor voldoende bezetting
  • Is verantwoordelijk voor het voldoen aan regelgeving en voorschriften (zoals veiligheidsvoorschrift en regelgeving t.a.v. legionellabestrijding) 
  • Ondersteunt het bestuur in de contacten met de gemeente t.a.v. het clubgebouw
  • Begeleidt keuringen van het gebouw en de voorzieningen.
 
 
Kennis / Vaardigheden:
  • Planmatig kunnen werken
  • Initiatieven kunnen nemen
  • Coördineren en delegeren
  • Goede communicatie met bestuur en gebruikers
  • Enige technische kennis
 
 
Tijdsbeslag:
? uur / maand